top of page

Nieuw: maandelijkse WEBINAR



Achter de schermen zijn we al een hele tijd bezig de ondersteuning naar onze klanten toe te optimaliseren. Nu alles op punt staat, stellen we het graag voor.


Extra ondersteuningsplatform

We hebben enkele middelen opgezet en gecentraliseerd om onze klanten consequent extra ondersteuning te bieden. We vertellen er graag alles over tijdens onze eerste LIVE WEBINAR.


Maandelijkse webinar

Want ja, ook dit is nieuw. Onze klanten en iedereen die wilt zal vanaf nu maandelijks een uitnodiging ontvangen om in te schrijven voor onze webinar. Dit is een live videocall waarin onze accountmanager, Edith, onderwerpen zal behandelen waar we regelmatig vragen over ontvangen. Men krijgt er ook de mogelijkheid om ter plekke vragen te stellen.


Registreer dus alvast voor de eerste sessie op donderdag 12 maart, zodat u meteen kan ontdekken hoe het in zijn werk gaat.


Feedback is welkom

We zijn heel enthousiast over deze extra servicetools en hopen onze klanten op deze manier nog beter van dienst te zijn. We zijn uiteraard ook benieuwd naar feedback. > info@advodata.be

Comments


bottom of page